#firstweekinHK

by - června 15, 2017



Nějak mi to pořád asi nedochází, že jsem na druhé straně světa. Na toto léto jsem se strašně dlouho těšila. Strávit ho na druhé straně světa, v Hong Kongu, bude zajímavé. Hned první den jsme byly v šoku z počasí a při mé smůle jsem si myslela, že v Číně prostě neprší a nevzala si deštník. Ale dají se tady sehnat za pár korun.

V Praze jsme se sešli odpoledne a letěli z Prahy do Paříže. Na letišti CDG v Paříži jsem byla poprvé a řeknu vám, docela chaos. Po asi 2 hodinovém přestupu jsme letěli směr HK. Při mé smůle jsem u okna neseděla. Chytli jsme místa uprostřed ale u sebe.  Letěli jsme v noci, takže jsme si navzájem dělali opěrky. No moc pohodlné a teplé to nebylo.

Jak už jsme se ocitli u HK a celý zničení odpočítávali minuty do přistání, jsme začali kroužit nad ostrovem. Po přistání jsem se dozvěděla, že naše přistání bylo zamítnuto z důvodu špatného počasí, prý tornáda. Na začátek celého tripu docela "dobré" počasí.

Bydlíme v části Wan Chai, která od centra není zase tak daleko a hned při volné chvíli jsme se vydali objevovat město. Do centra se dá dobře dostat tramvajkou nebo metrem, peněžně ale levněji vychází tramvaj. Cca 2,50 za jízdu, což je nějakých 7 korun. 




Central tvoří směsice nejluxusnějších obchodů, kde se blýskají názvy jako je třeba Dior, Armani, Versace, kolem kterých se jen mlčky procházím.



A to bych nebyla já abych nehledala v každém větším městě Lush. V HK je Lush dvoupatrový a milý personál nám představil hned několik novinek, které uvádí na trh. 





Na jízdu po městě je super si pořídit Octupus Card, kde si nabíjíte peníze a platíte s ní veškerou dopravu.

Nejlevněji se dá najíst v Mc Donalds a jinak chodíme nakupovat do ParknShop, nebo docela levně se dají nakoupit potraviny i v Wellcome. 

A jak se nám tu zatím líbí? V rámci možností si pomalu zvykáme, ale česká kuchyně, pro tu by jsme teď zabíjeli.




You May Also Like

0 komentářů