#whattodoinHK

by - července 17, 2017


V HK, je samosebou i hodně jiných míst, než památky, které stojí za to vidět a navštívit.


Třeba, kdo by neměl rád nakupování a trochu zábavy?

Wan Chai
Já bydlím, v části Wan Chai a hned kousek od tržnice, kde seženete všechno. Od spodního prádla až po bazén. Ceny jsou na tomto tržišti už dané a nejde smlouvat, ale nejsou zase tak vysoké. Najdete zde i známé značky a kdo by to nebral, no posuďte sami 😄











Dále pak Wan Chai je plná obchůdků s oblečením, bot (NIKE, ADIDAS..), restaurací a super kaváren. Oblíbila jsem si tu jednu, kterou mám asi 200 m od bytu, je spojená s knihovnou a super výhledem. Navíc tady dělají luxusní horkou čokoládu ♥




Causeway Bay

Asi 10 minut tramvají, se dostanu do části, která se jmenuje Causeway Bay. Tady je opravdu ráj pro shopaholiky. Najdete tu opravdu všechno i Ikeu.




Jedním s větších obchodních center tady (16 pater) je Hysan Place, kde se dá sehnat vše od komsetiky, boty až po spodní prádlo. V tomto centru se nachází značky jako Victoria Secrets, Herschel, Superdry, dále pak třeba celé patro jen s botami a pro milovníky Applu, 3 patrový Apple Store. Líbí se mi tu hrozně jeden obchod, který zároveň nechápu. Ten obchod je s motivem pandy, kuřete, žabky a medvěda 😃













Pár metrů od Hysan Place, se nachází tzv. Times Square. Je tady další velké nákupní centrum.




Našla jsem tady jeden docela levný obchod Monki, kde se ve slevě dá sehnat i tričko za 40 korun. Přirovnala bych to k H&M.








Central


Na další stranu od Wan Chai, cca 15 minut tramvají máme Central. Na Centralu je taky velké množství obchodů, ale víceméně těch "high fashion". Najdete tu Pradu, Girorgio Armani, Miu Miu a tak dále. Všechno je to pod jedním velkým obchodním centrem, které se jmenuje Landmark. 

Na Centralu najdete i normální obchody, ale celkově já osobně chodím radši na Causeway Bay, protože je tam všechno po hromadě a navíc je to i o něco blíž než Central.










Na Centralu se také nachází ulice plná barů a restaurací Lan Kwai Fong.  Ano i tam jsme už byly 😄






Jinak takovou pro mě zajímavostí se tady staly neděle. Každou neděli se lidi (převážně z Filipín), kteří u někoho pracují a zároveň bydlí slézají na ulicích, v metru, prostě všude a musí být venku celý den. A tak se v neděli hlavně z Centralu stane filipínská kolonie 😄














A jak se tu jinak mám? Po pár nepříjemnostech, které se tu za poslední dva týdny staly (proto jsem neměla ani moc čas psát), se to zlepšilo a je tu i fajn, sami se můžete podívat na video z prvního měsíce tady 😊

A ano, už nám opravdu chybí české jídlo..

                                              ↓VIDEO↓

              https://www.youtube.com/watch?v=Vqpy-a24mfs

You May Also Like

0 komentářů